divendres, 26 de juny del 2026

Via Normal al Sentinelleta i el Fusellet

  Ahir amb plena onada de calor ens apropem a fer aquestes agulletes infinites per de sota de Sant Jeroni.

Un lloc que feia decades que no hi visitava.

Abans d'arribar al Cim de Sant Jeroni tombem a l'esquerra a cercar el Coll de les Pinasses i un cop adalt de tot les agulles les tenim per desota nostre.

Amb intuició motoserra i "cortacesped" baixem amb molt de cura i alguna grimpada a la bretxa est de l'agulla. Acces trambolico!!



Encordats nem baixant una mica per la canal fins trobar un paset (entre extraploms) de psicobloc, pero sense aigua ni mar.




La trobem completament desequipada (hem deixat un pitó cassolà).



Amb alguna baga i el totem lila ja farem.

Al cim no hi ha res, només una savineta que es mou i abaix. Molt de compte!!

Oberta per J.Monterde i J. Barberà el 25-10-1970.

Creiem fer la cuarta repetició.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada