Patim una onada de calor que deunido i anem a la recerca de bona ombra i millor roca.
Avui ens apropem als tres Mollons on sempre hi queda alguna per descobrir.
Fa temps i en dia molt rufol vem entrar per la original a la via de la Savina i ara li hem entrat per la Directa. Molt més dificil i vertical.
https://share.google/1Ptj6qMD2UPWeQzMU
Ens agradat molt i la trobem del tot recomanable.
El segon llarg creiem va amunt i a l'esquerra, peró ja li farem un rentat de cara i algun pitó més unaltre dia.
No tenim dades dels autors ni l'epoca en que es va obrir.



Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada