dilluns, 15 d’abril del 2024

Via Aresta de les Vinyetes (Via nova)

  


Despres de fer la via del costat (Bi Arnas) ens trobem de nou quasi un any despres per encetar aquesta elegant aresta.



Com el terreny es factible i seguim el camí natural de la roca ens surt en un sol atac el 21 de març del 2024.


A quedat semiequipada i amb un joc de friends fins el camalot del 3 ja farem.


Es pot combinar amb les seves veines . Totes obertes pel incansable Joan Vidal.



Entorn de primera i amb vistes expectaculars ......molt recomanable.




3 comentaris:

  1. Enhorabona Joan i Sergi ! ja tinc feina ! Com m'agrada que em poseu deures

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies Jaume. Un nou raconet amb vies elegants. Ara a la primavera es un plaer escalar aqui.Una forta abraçada maco.

      Elimina
  2. Enhorabona Joan i Sergi ! ja tinc feina ! Com m'agrada que em poseu deures

    ResponElimina