diumenge, 18 de febrer del 2024

Via Quims sortint per Petit Diedre a l'Ermita de Santa Brígida.

 Tenim un dia ben rufol i ens decidim per visitar aquest bonic i bucòlic reconet de món.



La via es una combinació ben trempada i ens serveix per veure com les gasten per aquest barri.

La trobem completament equipada amb parabolts i un pito inservible.




Em fet servir un joc de totems.

Tot i ser molt curta es ben recomanable.





No sabem ni dades de l'obertura ni res dels pioners que van pujar per aquest elegant bastió de roca suspesa sota la bonica ermita.






2 comentaris:

  1. Una altre via que ni m'imaginava, quin sector més compacte i potent. M'hi hauràs de portar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Feia un munt d'anys que hi vaig intentar anar i no vem poder. I amb la visita de la setmana passada encara li tinc mes ganes. Es un lloc molt especial.

      Elimina