dimecres, 27 de desembre del 2023

Via Adrià al Molló de la Mare de Deu (oest)


Quan vem fer la bonica cresta del Ninet de seguida em vaig fixar amb aquest elegant esperó.



Avui l'em fet i ens ha sorpres moltissim de lo maca que es.



L'acces es pot fer caminant agafant un cami que trobem tot just abans de la Cresta i que remonta el vessant sud . Passamans abans d'arribar a la feixa.




 

Nosaltres em accedit fent els primers llargs de la Cresta del Ninet i tot just quan toca remontar per accedir al coll del Ninet ens em anat per una feixa fins a peu de via. (Pintada Adrià en verd).

Remonta un esperonet amb pasos molt ben assegurats fins a una comoda reunió.

D'aqui en amunt anar a cercar un atletic i elegant diedret que ens mena adalt de tot de la Cresta.




Molt recomanable. Portar 12 cintes i friends al gust.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada