dilluns, 19 de juliol del 2021

Via SAM-UEV a la Dent d'en Rossell

 L'inici impressiona moltissim, encara recordo quan la vaig repetir fa 25 anys en solitari. Sortir al vuit penjats a 200 metres de l'engorjat riu de Núria no te preu , i mes si ara la pots repetir amb tant bona companyia. Quins records marameva!!




Va ser la primera via oberta a aquesta impresionant i caotica paret.  Nomes 2 pitons en llargs i si els trobes!!




Fem servir en tot moment la ressenya d'en Joan Asin i ens ha anat perfecte menys al darrer llarg que fem una encigalada de primera divisio. Quan la vaig fer de jove ni idea de per on vaig passar. No recordo gairebe res , nomes alguns flaixos de pasatges inolvidables.



Portem un discret joc d'amics i i ens en sortim , pero si voleu assegurar millor els pitons van de fabula.




Via oberta per M.Perez i companys de la UE de Vic l'agost del 1972. 



Les reunions 3 i 4 amb parabolts. La resta igual que sempre. 

6 comentaris:

  1. Respostes
    1. Moltes gracies Pilar,hem de tornar a coincidir.Una forta abraçada.

      Elimina
  2. Merci maco . Aquesta es auténtic climb.

    ResponElimina
  3. A veure si coincidim per aquí dalt, que estàs al meu terreny, millor dit al terreny de la Magda ha ha ha

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja Hi vaig pensar,avere si fotem una de xula la propera

      Elimina