dimarts, 7 de desembre del 2021

Via Normal al Queixal Corcat.Els Emprius.


Aquests dies de poca llum i ventades importants,ens anem a perdrens una estoneta per aquets paratges d,ensomni. I es que s,ha d, aprofitar donades les restriccions.


El nostre principal objectiu el deixem per la propera visita i accedim , no sense bones dosis de valor a aquesta bonica via normal.



 

La via es troba equipada amb un ferro (grapa).

Que podrem fer servir al gust donada l,estretor del pas interior (xumeneia).

Absolutament recomanable.

Itinerari sublim en un entorn sublim i amb la millor companyia.....sublim tot plegat.

No cal material i si fer una mica de dieta.Pas obligat i estret.

6 comentaris:

  1. quan la vaig fer no vaig necesitar dieta.Ara no se....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo ara estinc en 83 hermosos kilos i passo justet.🤗😱😂🧗😂😂😂

      Elimina
  2. Molt bona aquesta. Fa temps que no vaig per allà. Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vem anar a buscar unaltre objejtiu i de cami vam aprofitar. Ascensio molt recomanable.Salut i avere si fem de facileta la propera.

      Elimina
  3. Una bona alternativa a l'objectiu inicial, ara fa molts anys que no hi vaig, raconades que es fan estimar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tenim un jardi paradis que no l,acabem i que cada dia ens ha sorprenc mes.Som uns afortunats.Salut i racons sublims que un bon esperit sap valorar i apreciar.

      Elimina