Per fi em pogut acabar aquest itinerari dedicat a en Guillem Agulló. Jove Valencià assesinat el 1993 per ultredretans . Resti aqui el nostre petit homentage.
Via oberta desde abaix en diversos atacs ( amb confinaments llargs i ben fastigossos) per la Montse Miñano, la Ita Cabassa i en Manel Fuertes. Essent el darrer el dia de Sant Joan del 2021 amb ressaca i molta calor. Amb 6 cintes unes bages i uns micros ja en tindreu prou.
Per ser roca descomposta tipica de Sant Llorenç del Munt te trams força bons. El darrer no, es roca dolenta i tenim l'opció de baixar rapelant , sortir per la feixa de l'esquerra o bé fer la darrere tirada força més equipada donada la inestabilitat del rocam.
Ressenya per gentileça del amic Manel Fuertes.
Aqui os deixo mes info i bones fotos dels bons amics Manel i Ita.http://fuertescabassa.blogspot.com/2021/06/sant-llorenc-del-munt-paret-del-gurugu.html
Genial, genials i un gran homenatge. 💚
ResponderEliminarMoltes gràcies. Si la repetiu ja direu. Una forta abraçada.
EliminarUn itinerari que l’heu treballat molt bé. Nosaltres només us hem acompanyat en el darrer llarg, fet que ens ha fet molta Il.lusió. Felicitats cracks!! Un bonic homenatge per en Guillem Agulló
ResponderEliminarMoltíssimes gràcies. Per tot. Aquest itinerari, ara forma part de vosaltres i de la nostre historia. Que gràcies a gent com vosaltres paga la pena de viure-la. Salut i llibertat que el món s acaba.
ResponderEliminarFelicitats per la via! Finalment heu fet un bon equip per acabar-la.
ResponderEliminarJa anirem a repetir-la!
Moltes gràcies amic, al final després de la rebetga per fi L, hem pogut acabar. Quan la facis, avere que et sembla. Una forta abraçada.
Eliminar