divendres, 14 de febrer del 2020

VIA TAMANGO A LA PARET OEST CAP DE MORT, SANT LLORENÇ DE MUNT

Aprofitant la poca llum que tenim a les tardes, ens apropem a la paret oest del cap de mort de Sant Llorenç de Munt.
La via es fàcil de trobar doncs, com a referència tenim la via Maya a la dreta. Es la seguent paret i comença just al diedre molt marcat, no més cal seguir els parabolts.

A la meitat del primer llarg deixem d'anar al costat del diedre, i passem a la paret de la dreta per anar buscar un parell de panxetes.
La primera R es comoda, en una feixa, i trobarem un pot de registre a l'antiga reunió.

La sortida de la segona R comença a l'esquerra amb roca espectacular i verticalitat. No més trobarem dos bolts fins arribar a la reunió.

Reunió molt comoda en altre feixa i sortida a l'esquerra, arribant ja al cim.

Pot de registre de l'època.

Via oberta per en Jordi Canyameres i reequipada el 2009. Molt maca i recomanable amb passos ben elegants. Per una matinal d'estiu o una tarda d'hivern. Es pot rapelar i combinar amb les vies del costat.

1. Bona aquesta, no l'he feta, anem agafant idees per les tardes que s'acosten...

2. Fes-la Jaume que t, agradarà molt. Te passatges molt elegants i la Roca esta prou bé. Un gaudir per les tardes que ja s, allargen. Avere quan tornem a coinfir. Una abraçada!!

3. Guapa. La hem fet dos cops. La primera vegada no vam veure les xapes del segon llarg i vam pujar per la canaleta de la dreta, equipant-la amb bagues savineres (queda com a variant). El pas per sortir del diedre molt guapo i aeri. Salut!

4. Bones!! Amb la boira i la nit ja molt entrada, ens costaba molt veure els dos bolts de la segona tirada i com a sortida també contemplaven aquesta opció com a variant de sortida.Merci per la visita al blog. Una abraçada i avere si coincidim.

5. Molt maca, el pitó amagat després de la primera xapa al diedre et dóna un respir.... Per el que va de segon és un puteo molt gran....

1. Si oi, es ben redreça la paret i es prou contundent.Moltes gracies per la visita al blog. Una forta abraçada!

6. El segon llarg és va obrir i es va escalar fins a mitjans dels 90 sense expansions.Un merlet bó a mig llarg et donava tranquilitat.

1. Merci per l, anècdota. Va bé saber d, on venim i aon anem. La placa dona per fer el Merlet que comentes. Una abraçada i gràcies per la visita.

7. Aquesta setmana l'hem repetit amb el Paco G. i ens ha agradat molt. Ben ferma, variada on cal escalar. Enhorabona pel blog.

1. Moltes gràcies Ricard . Enyoro quan viviem a Terrassa i a les tardes ens apropavem a gaudir d,aquets itineraris tant elegants. Una abraçada maco.