dijous, 26 de juliol del 2018

Sau forever

Que millor per recuperar el genoll i el dit tronxat que anar uns dies a passejar al Panta de Sau.

Com molaaaaaaaaaa i ames gratis!!!

dilluns, 23 de juliol del 2018

Via Doctor Neret a la Dent d'en Rosell 250 metres.

Un cop passats els dies de wuindsurfisme i per recuperar els osos i articulacions ens anem a fer aquesta bonica i recomanable via.
   Quins records quan vaig fer la SAM UEV,llavors el cremallera hi pasaba per aquí i tenies d'esperar per poder accedir.......uns 25 anys ,que viejunoooooooo!!!!!

Afegir de portar unes bages petites per llaçar els troncs petits,serrats ,d'aquesta molt recomanable via ,que tornem a felicitar i agrair als operturistes.
    Ens han deixat una via directa elegant i molt ben trobada , pel gaudi de tothom!!!

Un cop acabem la via remuntem una trentena de metres i ja surt el camí a la dreta que baixant en diagonal arribarem a la canal que ens portara a l'antiga via del tren.

diumenge, 22 de juliol del 2018

Wuindsurfant a Sant Pere Pescador.

Aquesta setmana fem canvi d'arnes i la passem amb els petits a aquesta bonica contrada!!

A l'Empordà és el lloc on es veu que la terra es rodona.....on els ocells migratoris passen i passen i tornen a passar i on els grecs van passar tambe un llarg temps de la seva historia.

Arribem amb un diluvi i despres de calma total ,entra la Tramontana .
Aquest vent l'aprofitem com podem ,doncs es bastant irregular fent rafages que ens catapulten al aigua sense passar per la casilla de salida!!

Passat els dies ja arribe el Garbi puntual de cada tarda i el disfurtem com podem i sabem!

Aprofitem tambe per visitar els Aiguamolls del Emporda que ens donen la millor sensació que es pot tenir a  la natura local.

Com te una semblança a l'escalada esportiva al anar i tornar pel mateix lloc gairebé ,acabem amb els avantbraços , les articulacions i el cervell bens fregits!! ,quina llàstima no poder fer servir el magnesi...... aquí ens aniria força be.

divendres, 13 de juliol del 2018

Narval amb llevant.

Ahir vem fer una via d'aquelles que a tothom li agrada, horitzontal i aprofitant el llevant de la tarda.

Només que hem cambiat els friends per uns altres!!!!

Quina llàstima del mar de fons, però tot i això ha sigut una xalada!!!

Moltes gràcies xiquitin !!!! Un dia inoblidable.

dimecres, 11 de juliol del 2018

Via KURU a la dent d'en Rossell 350 metres V+,A1 en modo Patinosi

Avui hem fet aquesta molt bona via i amb molt bon equipament, però com ahir a la nit va caure un petit diluvi, ens trobem molta aigua, sobretot al segon llarg, en feixes i totes les plantes ben xopes!

Sota una massa de núvols fem ràpid la via com podem donades les circunstancies!!!

La via és molt bona , s'ha de felicitar als autors per anar buscant el millor de la paret !!
A controlar un parell de blocs en algunes reunions,que no hem tirat abaix perquè passa molta gent,OJITU!!

Als darrers llargs fem nosa als habitants de la zona i s'han defensat com han pogut fent contrapicats......aquets roquerols estan en forma i els tenen ben grans,quin yuyu!!
 Aquesta via té que ser la reostia fer-la seca!!

dimarts, 10 de juliol del 2018

Via el vianant a la paret de Sta.Cecilia. V+ A1,mes Formiga a Guara

La setmana passada abans de marxar a formigegar amb els crios a Guara, fem aquesta via a la ombra

250 Metres que fem amb bona ombra!

Fem servir al primer llarg els camalots del 4 i 5.

Via molt ben trobada i bona en general,força equipada !

Només han tret al darrer llarg la plaqueta d'una assegurança, fent que ara siguem uns masterclimbers en comptes d'uns climbers normals del monton!!!

Baixem........no es pot dir!!! Que sinò ens multen...... i cap a Guara que hi falte gent.!!

Tot i haver varis centenars de persones el fem força tranquils cap el migdia!!